5

اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار

  • کد خبر : 14749
  • 29 آبان 1401 - 3:03
اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;خیرالله خادمی با بیان اینکه برای اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: برای اتصال ایلام به شبکه ریلی ۷۲ کیلومتر باید از راه آهن اسلام اباد به سمت خسروی ساخته شود تا به ایلام برسیم. وی افزود: از این ۷۲ […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;خیرالله خادمی با بیان اینکه برای اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: برای اتصال ایلام به شبکه ریلی ۷۲ کیلومتر باید از راه آهن اسلام اباد به سمت خسروی ساخته شود تا به ایلام برسیم.

وی افزود: از این ۷۲ کیلومتر، ۳۴ کیلومتر آن در دو قطعه از سمت اسلام آباد به ایلام و ایلام به ابتدای مسیر در اسلام آباد تحویل پیمانکار شده است. ۲ قطعه باقی مانده آن در حال مطالعه برای تحویل به پیمانکار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل همچنین با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی‌ها در استان ایلام حدود ۱۶۰۰ مسیر جدید بزرگراه و ریلی باید ساخته شود، گفت: از این عدد حدود ۱۹۷ کیلو متر مسیر اصلی و بزرگراهی ساخته شده و ۲۵۰ کیلومتر نیز در دست احداث است.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.