3

اعلام مخالفت کویت با دخالت اروپا در امور داخلی این کشور

  • کد خبر : 14649
  • 27 آبان 1401 - 8:11
اعلام مخالفت کویت با دخالت اروپا در امور داخلی این کشور

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;به نقل از روسیا الیوم، شیخ سالم الصباح وزیر امور خارجه کویت گفت: ما با هرگونه دخالت در امور داخلی خود و نیز هرگونه دخالت در سیستم قضائی خود کاملاً مخالفت می‌کنیم. وی افزود: امیدواریم که کشورهای اروپایی موضوع معافیت کویت از ویزای شینگن را سیاسی نکنند. معافیت از ویزای شینگن وسیله و ابزاری برای تسهیل امور مردم […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;به نقل از روسیا الیوم، شیخ سالم الصباح وزیر امور خارجه کویت گفت: ما با هرگونه دخالت در امور داخلی خود و نیز هرگونه دخالت در سیستم قضائی خود کاملاً مخالفت می‌کنیم.
وی افزود: امیدواریم که کشورهای اروپایی موضوع معافیت کویت از ویزای شینگن را سیاسی نکنند. معافیت از ویزای شینگن وسیله و ابزاری برای تسهیل امور مردم ما است نه هدف.
وزیر خارجه کویت تاکید کرد: امروز با یک عضو پارلمان آلمان دیدار می‌کنم و دیدگاه خودمان را شرح خواهم داد. همچنین فردا در گفتگوی منامه شرکت خواهم کرد و با شرکت کنندگان اروپایی در این گفتگو برای تشریح دیدگاه‌های خود دیدار می‌کنم.
الصباح افزود: احکام سیستم قضائی ما عادلانه و شفاف است.
لازم به ذکر است که کمیساریای اروپا اخیراً گفته بود که هفت اعدام در کویت صورت گرفته و اتحادیه اروپا مخالف مجازات اعدام است.
این در حالی است که سفیر کویت در بروکسل هم احضار شده بود.

انتهای خبر/م

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.