1

لزوم برخورد با عوامل ناامنی

  • کد خبر : 14679
  • 27 آبان 1401 - 18:23
لزوم برخورد با عوامل ناامنی

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: آنجایی که کاسب ما امنیت نداشته باشد به خاطر کسانی که درصدی از یک درصد از جمعیت ما نیستند، حدود ۲ ماه است که مدارا می‌شود، مدارا دیگر کافی است. وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون از […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: آنجایی که کاسب ما امنیت نداشته باشد به خاطر کسانی که درصدی از یک درصد از جمعیت ما نیستند، حدود ۲ ماه است که مدارا می‌شود، مدارا دیگر کافی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون از این فراز و نشیب‌ها زیاد داشته‌ایم، امروز جنگ اسلام و کفر است، جنگ حق و باطل است.

امام جمعه ایلام گفت: وقتی گروهک‌های تروریستی مزدبگیر دشمن در خانه امن خود هستند و بچه‌های فریب خورده را داخل کشور می‌فرستند و به آنها پول می‌دهند و امنیت جامعه را برهم بزنند، بهترین کار این است که از آن نقطه‌ای که این توطئه‌ها می‌شود، مورد غرش موشک‌های جهوری اسلامی قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار بیان کرد: این فراز از تاریخ انقلاب اسلامی هم خواهد گذشت و خیلی فصل سنگینی نیست، در طول ۴۳ سال گذشته حوادثی را پشت سر گذاشته‌ایم که به مراتب سخت‌تر از این بود.

وی افزود: فراجا مسئول تأمین امنیت در کف خیابان است و اگر مقداری شرایط شدید شود و پلیس نتواند اوضاع را کنترل کند آن موقع سپاه برای تأمین امنیت ورود پیدا می‌کند، هر چند هنوز به آن شرایط نرسیده‌ایم که سپاه ورود پیدا کند.

وی اضافه کرد: کل دنیای کفر علیه مردم سوریه بسیج شدند، برخی از مردم سوریه، فریب شعارهای جذاب دشمنان را خوردند، اقداماتی انجام دادند، وقتی متوجه شدند که چه اشتباهی کردند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: دشمنان حق را وارونه جلوه می‌دهند و تعبیری به نام غرق مصنوعی دارند، یعنی آنچنان مطالب باطل را خبرسازی می‌کنند که از فرد قدرت تشخیص حق از باطل گرفته می‌شود.

وی گفت: در جنگ روایت‌ها، دشمنان آنچنان تبلیغ کردند که مسلمانان امام حسین (ع) را با آن شرایط به شهادت رساندند که مایه شرم تاریخ است و همین کاری است که داعشی ها در کشور انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: ۴۷ سرویس اطلاعاتی دنیا میز ایران دارند، یعنی اخبار کشور ما را رصد می‌کنند و دنبال این هستند که چگونه ضربه بزنند و خیلی از اینها علناً وارد شده‌اند و پول می‌دهند و یک جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند.

وی گفت: در این جنگ ترکیبی هویت دینی و اسلامی ما را هدف قرار داده‌اند، حمله به مساجد و با مظاهر دینی مقابله کردن و هویت ملی ما را مورد هجوم قرار دادند و پرچم جمهوری اسلامی را آتش زده‌اند، به سرود ملی توهین کردند.

 

انتهای خبر/خبرنگارسعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.