1

آمادگی پلیس، لازمه رویارویی با حوادث غیرمترقبه

  • کد خبر : 14623
  • 26 آبان 1401 - 10:14
آمادگی پلیس، لازمه رویارویی با حوادث غیرمترقبه

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در بازدید و نظارت از یگان های اجرایی انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: امروز علیرغم تهدیدات متعددی که وجود دارد بحمدالله در میهن اسلامی امنیت بسیار خوبی را شاهدیم که نتیجه تلاش شبانه روزی رزمندگان جان برکف و غیور اسلام در داخل و خارج […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در بازدید و نظارت از یگان های اجرایی انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: امروز علیرغم تهدیدات متعددی که وجود دارد بحمدالله در میهن اسلامی امنیت بسیار خوبی را شاهدیم که نتیجه تلاش شبانه روزی رزمندگان جان برکف و غیور اسلام در داخل و خارج از مرزهاست.
وی افزود: همان گونه که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و در طول سال های پر افتخار دفاع مقدس همواره پیروزی و نصرت الهی با ما بود با توکل به خدای متعال باید در مقابل هجمه های دشمنان داخلی و خارجی از هر لحاظ آماده باشیم تا چشم طمع استکبار و عمال داخلی آنان کور شود.
سرهنگ حیدری زاد در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت یگان های اجرایی تأکید کرد: پیش بینی حوادث غیر مترقبه و پیشگیری از آسیب های احتمالی باید در الویت کار پلیس باشد و در این خصوص لازم است کلیه منابع و تجهیزات لازم فراهم شوند.
این مقام انتظامی گفت: ارتقای توان عملیاتی رده های اجرایی از جمله مقولاتی است که همواره باید مدنظر باشد و برای رسیدن به این هدف همه ما باید به امر ورزش و افزایش آمادگی جسمی توجه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان باید نسبت به نگهداری اقلام و تجهیزاتی که در اختیار دارند توجه خاص داشته باشند تا هزینه های اضافی به سازمان تحمیل نشود و برای تحقق این امر توجه به اصول نگهداشت ضروری است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت : همان گونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در بیانات گوهر بار خود فرمودند « نیروی انتظامی باید در کنار رأفت اسلامی اقتدار داشته باشد» در راستای عمل به فرامین معظم له اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت و اغتشاش گرانی که به فکر پایمال کردن حقوق شهروندان عزیز هستند را نخواهیم داد.
سرهنگ حیدری زاد در ادامه بیان کرد: برای افزایش کیفیت عملکرد کارکنان باید نظارت ها توسط روسا و رده های نظارتی به درستی صورت گیرد تا خطاها و نقاط ضعف در اسرع وقت برطرف شوند.


انتهای خبر/خبرنگار علی محمد مرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.