2

پلیس برای حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده است

  • کد خبر : 14604
  • 24 آبان 1401 - 12:05
پلیس برای حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده است

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; سردار دلاور القاصی مهر عصر دوشنبه در عیادت، تقدیر و تشکر از مجروحین اغتشاشات روزهای اخیر در شهرستان دهلران اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم و تشکر می‌کنیم از بصیرت مردم عزیز و متدین شهرستان دهلران ابراز محبت به پلیس کردند و حمایت جانانه‌ای از فرزندان خودشان در نیروی […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; سردار دلاور القاصی مهر عصر دوشنبه در عیادت، تقدیر و تشکر از مجروحین اغتشاشات روزهای اخیر در شهرستان دهلران اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم و تشکر می‌کنیم از بصیرت مردم عزیز و متدین شهرستان دهلران ابراز محبت به پلیس کردند و حمایت جانانه‌ای از فرزندان خودشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشتند. امیدواریم عزیزانی که مجروح شده‌اند هر چه سریع‌تر بهبودی کامل را کسب و در سلامت به ادامه ماموریت خطیر خود در تامین و حفظ نظم و امنیت کشور بپردازند.

وی اضافه کرد: پلیس همواره تامین نظم و امنیت شهروندان را یک وظیفه می‌داند قطعاً با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد خواهد کرد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: حوادث اخیر که اصحاب سلطه و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، اغتشاشگران را به قصد برهم زدن نظم و آسایش مردم به میدان آوردند، فرماندهی انتظامی، هوشمندانه و مجاهدانه در صحنه حاضر و ضمن برخورد مقتدرانه با اشرار و اغتشاشگران، به مردم اطمینان داد که برای حفظ جان، ناموس و اموال ایشان و پاسداری از انقلاب اسلامی، تا پای جان، استوار ایستاده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تلاش‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و کشورمان بیان کرد: این شیاطین دوست دارند با دین ما بجنگند، چرا که دین، امنیت، آرامش و پیشرفت ما هستند و دشمنان نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه مقام معظم فرمودند به انتظامی کل کشور ظلم شد، افزود: امیدوارم بتوانیم برای امنیت مردم خدمت بیشتری داشته باشیم، تأمین امنیت وظیفه ذاتی پلیس است، دفاع از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تعداد از همکاران در این ناآرامی‌ها مجروح شدند، گفت: امیدواریم بتوانیم در این ایام آنچه وظیفه ما است، به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به دشمنی‌های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بیشتر عصبانی شده است به معنی این است که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.

سردار القاصی مهر گفت: پلیس موظف است در مقابل مجرم بایستد، امنیت آحاد مردم را تامین کند و این وظیفه ذاتی ما است و البته آنجایی که باید خدمت بکنیم خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و در این عرصه هم به جهت خدمتگزاری و اینکه وظیفه ما بود از جان و مال و ناموس مردم دفاع کنیم در مقابل معدود افرادی که با نیات شیطانی و سازماندهی شده و به عبارتی تهدیداتی که ترکیبی بود عملیات ترکیبی که آنها داشتند بایستیم.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.