4

کشف ۳ کامیون حامل چوب قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 14539
  • 22 آبان 1401 - 19:57
کشف ۳ کامیون حامل چوب قاچاق در ایلام

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;ابراهیم پیرزادیان اظهار داشت:با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بدره، دره شهر و دهلران و با همکاری عوامل نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی و سه کامیون حامل چوب قاچاق جنگلی در جاده‌های ارتباطی توقیف و محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان‌های مذکور منتقل شده است. مدیرکل منابع […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;ابراهیم پیرزادیان اظهار داشت:با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بدره، دره شهر و دهلران و با همکاری عوامل نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی و سه کامیون حامل چوب قاچاق جنگلی در جاده‌های ارتباطی توقیف و محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان‌های مذکور منتقل شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام اظهار کرد: در این رابطه سه نفر متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده است.

پیرزادیان ضمن هشدار به متجاوزین عرصه ملی و منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی استان حضور داشته و با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با متجاوزین به عرصه‌های ملی استان و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی برخورد قاطع خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌ها ی جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.