3

لزوم توجه جدی به ایمنی راههای استان ایلام

  • کد خبر : 14530
  • 22 آبان 1401 - 17:17
لزوم توجه جدی به ایمنی راههای استان ایلام

به گزارش حادثه ایلام;دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه در نشست شورای راهبری تصادفات و کمیسیون ایمنی راههای استان با تاکید بر تکمیل پروژه های حوزه راهسازی استان، حذف پیچ های خطرناک و ایجاد علائم هشدار دهنده در همه مسیر مواصلاتی استان، گفت: اداره کل راهداری ‌ و حمل و نقل جاده […]

به گزارش حادثه ایلام;دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه در نشست شورای راهبری تصادفات و کمیسیون ایمنی راههای استان با تاکید بر تکمیل پروژه های حوزه راهسازی استان، حذف پیچ های خطرناک و ایجاد علائم هشدار دهنده در همه مسیر مواصلاتی استان، گفت: اداره کل راهداری ‌ و حمل و نقل جاده استان با همکاری دستگاه های متولی گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده و تعداد پیچ های خطرناک و نقاط حادثه خیز استان ارایه دهد.

وی در ادامه افزود: تعریض راههای مواصلاتی، حذف پیچ های خطرناک، نصب علائم هشدار دهنده و آرام سازی مسیرها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود در با انتقاد از همسطح نبودن معابر درون شهری در برخی از مناطق شهر ایلام، به فرماندار و شهردار ایلام دستور داد در اسرع وقت معابر و خیابان ها یکنواخت و همسطح شود.

وی بیان کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی، شهرداری ایلام در اسرع به این وضعیت سامان دهد چراکه خیابان ها و معابر مشاع و مربوط به همه مردم است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: تمامی پیاده روی های شهر ایلام باید دارای یک سطح یکنواخت باشد و فرماندار با همکاری شهرداری فعالیت خود را در این راستا آغاز کند و در جلسه بعدی گزارش اقدامات خود را در این خصوص ارایه دهند.

وی در بخش سوم سخنان خود خواستار پوشش آنتن دهی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و سایر اپراتورها در کل نقاط استان شد و گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران در اسرع وقت نقاط کور استان از نظر پوشش شبکه های تلفن همراه را احصا کنند و پس از آن شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات در اسرع وقت در راستای پوشش دهی نقاط کور فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی باید نقاط کور ارتباطی تلفن همراه در کل استان برطرف شود چراکه این مهم یکی از مطالبات مردم استان است.

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.