2

دستگیری عامل تخریب خودرو در شهرستان مهران

  • کد خبر : 14518
  • 22 آبان 1401 - 16:53
دستگیری عامل تخریب خودرو در شهرستان مهران

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “سروش اصل مرز” در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب خودروی یکی از ادارات دولتی توسط افرادی ناشناس موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی اضافه کرد:با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “سروش اصل مرز” در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب خودروی یکی از ادارات دولتی توسط افرادی ناشناس موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد:با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی شهرستان شناسایی عامل یا عاملان تخریب خودرو را به صورت ویژه دنبال کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی های قضائی ضمن شناسایی محل سکونت متهم ،نامبرده دستگیر شد.

این مسئول انتظامی از معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آن را خدشه دار کنند با برخورد سخت و قاطع ماموران انتظامی مواجه خواهند شد.

وی در خاتمه با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در امنیت جامعه، خاطر نشان کرد: ارتباط مردم با پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ باعث سرعت در کشف جرم و دستگیری متهمان خواهد شد.

 

 

انتهای خبر/خبرنگار علی محمد مرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.