3

امضای تفاهم‌نامه سازمان انرژی اتمی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام

  • کد خبر : 14527
  • 22 آبان 1401 - 17:11
امضای تفاهم‌نامه سازمان انرژی اتمی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام

به گزارش حادثه ایلام;مدیرعامل شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به همراه مدیر کل پارلمانی این سازمان به دعوت دکتر فلاحی برای عقد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی به ایلام سفر کردند. در این سفر بعد از جلسه با استاندار، مدیر عامل پلاسمای انرژی اتمی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به ارائه پیشرفت ها و […]

به گزارش حادثه ایلام;مدیرعامل شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به همراه مدیر کل پارلمانی این سازمان به دعوت دکتر فلاحی برای عقد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی به ایلام سفر کردند.

در این سفر بعد از جلسه با استاندار، مدیر عامل پلاسمای انرژی اتمی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به ارائه پیشرفت ها و توانمندی های سازمان انرژی اتمی در حوزه پزشکی و پلاسماتراپی در حوزه درمان توده های سرطانی و درمان زخم های بیماران دیابتی پرداخت و بعد از بازدید از بیمارستان رازی در محل استانداری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام تفاهم نامه ای امضا شد.

طبق مفاد تفاهم نامه مذکور شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به زودی در ایلام با تجهیزات لازم مستقر می شود و در حوزه تحقیقات و درمان توده های سرطانی  و زخم های دیابتی فعالیت خود را آغاز می کند.

استان ایلام بعد از استان البرز دومین استانی است که چنین تفاهم نامه ای را امضا می کند.

گفتنی است، پلاسما درمانی یکی از مدرن ترین و کم هزینه ترین شیوه های درمانی است.ایجاد مرکز پلاسماتراپی در استان می تواند علاوه بر کمک به بیماران استان، در حوزه توریسم درمانی نیز ایلام را به یک قطب درمانی تبدیل کند.

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.