1

پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود

  • کد خبر : 14512
  • 21 آبان 1401 - 20:31
پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا روز شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با قدردانی از اقدامات انجام شده در گمرک و پایانه مهران، اظهار کرد: این اقدامات دیده شده و رضایت بخش است، اما کافی نیست و با وضعیت مطلوب فاصله داریم. وی ضمن اعلام اولتیماتوم یک هفته‌ای […]

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا روز شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با قدردانی از اقدامات انجام شده در گمرک و پایانه مهران، اظهار کرد: این اقدامات دیده شده و رضایت بخش است، اما کافی نیست و با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی ضمن اعلام اولتیماتوم یک هفته‌ای برای ساماندهی پایانه و گمرک مهران، گفت: مدیر پایانه و گمرک مهران حداکثر تا یک هفته فرصت دارند که نقاط ضعف و کاستی این دو مجموعه را برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه پس از ۱۳ سال ساماندهی گمرک مهران در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پس از چندین بازدید از گمرک مهران و تاکید بر ساماندهی این گمرک، در حال حاضر جریان سالمی در آنجا حکمفرما است که باید به وضعیت بسیار مطلوبی برسد.

بهرام نیا با اشاره به ارایه نظرات و پیشنهادات اعضای نشست در خصوص افزایش مبادلات مرزی، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نظرات زمینه ساز توسعه صادرات غیرنفتی باشد و یک تحول محسوس را در این حوزه شاهد باشیم.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع و تسهیل در صادرات از مرز هلاله شمالی، گفت: مرز هلاله شمالی انحصاری نیست و مربوط به کل استان است و باید همه دستگاه‌ها و بخش خصوصی زمینه افزایش صادرات از این مرز را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنگره بزرگ اربعین و میزبانی بسیار خوب مردم استان و مردم شهر مهران از زوار، تاکید کرد: مردم مهران در اربعین سنگ تمام گذاشتند. و در ایام اربعین ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این شهر تردد کردند.

استاندار ایلام با تاکید بر همدلی و هماهنگی مدیران استان برای قرار گرفتن استان در ریل توسعه، افزود: یک هفته بعد از اربعین، نشست ستاد اربعین برای برگزاری باشکوه اربعین سال آینده برگزار شد و مدیرانی که در اربعین درخشیدند باید برای اربعین سال آینده نیز پای کار باشند.

 

انتهای خبر/خبرنگارامیر صفری

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.