4

محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است

  • کد خبر : 14484
  • 21 آبان 1401 - 12:14
محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در سطح استان، ضروری است که رانندگان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با توجه به لغزنده بودن سطح مسیر‌ها اقدام کنند. وی افزو: محور‌های مواصلاتی استان در پی ورود سامانه بارشی لغزنده هستند. رئیس پلیس راه […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در سطح استان، ضروری است که رانندگان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با توجه به لغزنده بودن سطح مسیر‌ها اقدام کنند.

وی افزو: محور‌های مواصلاتی استان در پی ورود سامانه بارشی لغزنده هستند.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان از ترمز‌های ناگهانی، سبقت‌های خطرناک، سرعت غیرمجاز و تغییر مسیر‌های ناگهانی که موجب بروز حوادث رانندگی و برهم زدن نظم تردد‌ها مسیر‌ها می‌‌شود، جداً پرهیز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت بیشتر این سامانه در نواحی جنوبی استان است، نیاز است که رانندگانی که قصد تردد در این مسیر‌ها را دارند با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و مدیریت زمان سفر اقدام کنند.

کهزادی تصریح کرد: از تمامی رانندگان تقاضا داریم که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس راه در سطح مسیر‌های برون شهری، سفری مطمئن و ایمن را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

انتهای خبر/خبرنگار علی محمدمرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.