3

استفاده از وسایل گرمایشی بدون نشان استاندارد ممنوع است

  • کد خبر : 14462
  • 20 آبان 1401 - 14:37
استفاده از وسایل گرمایشی بدون نشان استاندارد ممنوع است

به گزارش حادثه ایلام;مهناز همتی مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: همه ارگان های ذی‌ربط، دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش اقدامات لازم جهت حصول اطمینان از عدم استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و نیز نصب، نگهداری و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی استاندارد را در تمام واحدهای تابعه خود انجام دهند. وی […]

به گزارش حادثه ایلام;مهناز همتی مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: همه ارگان های ذی‌ربط، دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش اقدامات لازم جهت حصول اطمینان از عدم استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و نیز نصب، نگهداری و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی استاندارد را در تمام واحدهای تابعه خود انجام دهند.

وی افزود: کانال دودکش و کلاهک دودکش در انتهای کانال همواره باید از نظر باز بودن کنترل شود تا از خروج گازهای احتراق اطمینان حاصل شود.

مدیر کل استاندارد استان ایلام با عنوان ممنوع بودن استفاده از وسایل گرمایشی بدون نشان استاندارد گفت: بخاری های دودکش دار نیز باید به سنسور حساس به کاهش اکسیژن و یا سنسور حرارتی مجهز باشند.

همتی گفت: بخاری های دودکش دار نباید در مکان های بسته مانند حمام، اتاق خواب، انبار و مکان هایی که دارای تهویه مناسب نیستند حتی برای چند لحظه استفاده شود زیرا محصولات احتراق که دارای منو اکسید کربن و گازهای خفه کننده هستند وارد فضای بسته شده و موجب مرگ می شود.

 

انتهای خبر/خبرنگار علی احمدی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.