3

رانندگان احتیاط کنند/جاده های استان لغزنده می شود

  • کد خبر : 14437
  • 19 آبان 1401 - 17:11
رانندگان احتیاط کنند/جاده های استان لغزنده می شود

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ کهزادی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره،گفت:با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از امروز تا روز شنبه در سطح استان،ضروری است که رانندگان محترم نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با توجه به لغزنده بودن سطح مسیرها اقدام نمایند. وی […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ کهزادی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره،گفت:با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از امروز تا روز شنبه در سطح استان،ضروری است که رانندگان محترم نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با توجه به لغزنده بودن سطح مسیرها اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت بیشتر این سامانه در نواحی جنوبی استان می باشد،نیاز است که رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و مدیریت زمان سفر اقدام نمایند.

وی تصریح کرد:رانندگان محترم از ترمزهای ناگهانی،سبقت های خطرناک،سرعت غیرمجاز و تغییر مسیرهای ناگهانی که موجب بروز حوادث رانندگی و برهم زدن نظم ترددها مسیرها میگردد،جداً پرهیز نمایند.

سرهنگ کهزادی در پایان گفت:از تمامی رانندگان محترم تقاضا داریم که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس راه در سطح مسیرهای برون شهری،سفری مطمئن و ایمن را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.