2

اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به حوزه ایثار و شهادت

  • کد خبر : 14446
  • 19 آبان 1401 - 23:08
اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به حوزه ایثار و شهادت

به گزارش حادثه ایلام; امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام، با قدردانی از اقدامات انجام شده در استان برای تکریم خانواده شهدا و سرکشی از آنان، اظهار کرد: برای خدمت دهی به جامعه ایثارگران و رزمندگان زائر سرایی در مهران راه اندازی می‌شود. وی تاکید کرد: […]

به گزارش حادثه ایلام; امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام، با قدردانی از اقدامات انجام شده در استان برای تکریم خانواده شهدا و سرکشی از آنان، اظهار کرد: برای خدمت دهی به جامعه ایثارگران و رزمندگان زائر سرایی در مهران راه اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: ترکیب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرا دولتی است چراکه موضوع ایثارگران منحصر به یک دستگاه نیست و در این شورا همه علاوه بر مسوولیت قانونی همه مدیران مسوولیت انقلابی و اخلاقی نیز دارند.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قانون پایه است و رییس شورا در کشور رییس جمهور و در استان رییس این شورا استاندار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بنیاد شهید دو شأن وظایف مستقیم و مطالبه گری دارد که این شورا تحت ریاست عالی‌ترین مقام دولت در استان مشکلات حوزه خانواده‌های شهدا را پیگیری می‌کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ثبت نام ۶ هزار و ۸۵۴ نفر در استان از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سامانه اشتغال بنیاد خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای اشتغال زایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران به کار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم در استان ایلام ۵۵۹ نفر استخدام دستگاه‌های دولتی داشته‌ایم که این آمار نشان دولت به وضعیت استخدامی ایثارگران بسیار خوب و مثبت است.

معاون رییس‌جمهور با تاکید بر رفع مشکل اشتغال ایثارگران و خانواده‌های شهدا، افزود: موضوع اشتغال و استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران در سطح ملی پیگیری می‌شود.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.