3

در حوادث اخیر مردم به تاثیر از خون شهدا دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند

  • کد خبر : 14409
  • 18 آبان 1401 - 19:18
در حوادث اخیر مردم به تاثیر از خون شهدا دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند

به گزارش حادثه ایلام;سید امیر حسین “قاضی زاده هاشمی” معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل که در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول در ایلام برگزار شد گفت: در روزهایی که دشمن مسلح به مرزهای ما حمله کرد مردم به میدان […]

به گزارش حادثه ایلام;سید امیر حسین “قاضی زاده هاشمی” معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل که در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول در ایلام برگزار شد گفت: در روزهایی که دشمن مسلح به مرزهای ما حمله کرد مردم به میدان آمده و عشایر جز اولین گروه‌هایی بودند که به میدان آمده و در همه میدان ها پاسدار مرزهای ایران بودند.
وی افزود: در جریان دفاع مقدس مردم و به خصوص عشایر، احساس وظیفه کرده و به میدان آمده و نقش آفرینی جدی در پس زدن دشمنان داشتند.
قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت: ما ایرانیان مدیون عشایر هستیم که با تمام توان خود به جنگ تانک های دشمن رفتند.
وی یادآور شد: ایل خزل با حضور در عملیات آزاد سازی میمک به دشمن اخطار دادند که نمی تواند به مرزهای ما تعرض کند.
معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در روزهای آغاز جنگ دشمن برای ماندن آمده بود و میمک را دروازه عراق نامیده که با رشادت های  مردان ایل خزل محاسبات دشمن به هم ریخت و می توان گفت این اولین عملیات تهاجمی برای آزادسازی و عقب راندن دشمن بود.
وی عنوان کرد: از برکت خون شهیدان هیچ دشمنی جرات نگاه تعرض آمیز به مرزهای ما ندارد حتی جرات حمله کوچک به خاک ما ندارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه گفت: در حوادث اخیر می خواستند روح سلحشوری و دفاع از داشته های ما را بگیرند و دشمن با همه توان به میدان آمده بود. اما ملت اجازه ندادند که دشمن به هدف خود برسد و به دارایی های ما تعرض کند.
وی عنوان کرد: ملت امروز با برگزاری یادواره شهدا نشان دادند که به پای آرمان های انقلاب و یادگاری های شهدا هستند و فریب دشمنان را نمی خورند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به خدمات دولت گفت: دولت بر خودش فرض می داند با کار شبانه روزی و حضور در میدان و حل مشکلات مردم تشکر خود از مردم را نشان دهد.
وی یادآور شد: ظرفیت های بزرگ ملت به جایی رسیده که علی رغم تحریم که به سطحی از دانش و توانایی رسیده که به جمع کشورهایی با توانمندی فضایی در دنیا پیوسته و این به معنای توانمندی و رشد برای ماست در حالی که برخی کشورهای ثروتمند توانایی چنین اقداماتی را ندارند و از انجام این گونه اقدامات ناتوان هستند.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دشمنان پروژه انزوای کسور را در سر می پروراند اما هر جا کشوری که مشکلی پیدا کند دست به دامان ایران شده و ایران به یک قدرت معنوی بزرگ تبدیل شده است و این دستاوردهای انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا است.

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.