3

سارق تلفن همراه ورزشکاران دهلرانی به دام پلیس افتاد

  • کد خبر : 14372
  • 17 آبان 1401 - 21:49
سارق تلفن همراه ورزشکاران دهلرانی به دام پلیس افتاد

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ” سیدمختار باویر” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت تلفن همراه در سالن های ورزشی شهرستان دهلران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی بیان داشت: با بررسی صحنه های سرقت و طبق […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ” سیدمختار باویر” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت تلفن همراه در سالن های ورزشی شهرستان دهلران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با بررسی صحنه های سرقت و طبق اظهارات مالباختگان مشخص شد یک نفر ناشناس با حضور در سالن های ورزشی ورزشکاران، تلفن همراه آنان را سرقت و از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: مأموران با دریافت مشخصات کلی از سارق پس از چند روز کار اطلاعاتی و فنی نهایتا سارق را در یکی از خیابان های شهر دهلران شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و علمی پلیس به ۳ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ باویر درپایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 

انتهای خبری/م

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.