3

کشف محموله البسه خارجی در دهلران

  • کد خبر : 14356
  • 17 آبان 1401 - 16:14
کشف محموله البسه خارجی در دهلران

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه سواری مشکوک که ضمن هماهنگی با مقام قضائی خودروها را متوقف کردند. وی افزود:ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها مقدار […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه سواری مشکوک که ضمن هماهنگی با مقام قضائی خودروها را متوقف کردند.

وی افزود:ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها مقدار ۲۰۰۰ کیلوگرم انواع لباس خارجی قاچاق تاناکورای فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصرح کرد:در این راستا تعداد ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این محموله قاچاق سومین محموله البسه قاچاق طی چندروز گذشته است،خاطر نشان کرد:پلیس در مواجهه با قاچاقچیان کالاو ارز هیچ گونه مماشاتی نداشته و با قاطعیت با آنان برخورد می کند.

سردار القاصی مهر در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.