3

میزان تلفات برق استان ۱۱ درصد

  • کد خبر : 14352
  • 17 آبان 1401 - 16:09
میزان تلفات برق استان ۱۱ درصد

به گزارش حادثه ایلام;ولی الله ناصری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام از شناسایی مراکزی که به صورت غیر مجاز اقدام به استخراج رمز ارز کرده اند خبر داد و گفت: مسئله استخراج رمز ارزها در سال های اخیر از معضلاتی است که باعث بالا رفتن مصرف برق شده است که با این مراکز برخورد قانونی خواهد […]

به گزارش حادثه ایلام;ولی الله ناصری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام از شناسایی مراکزی که به صورت غیر مجاز اقدام به استخراج رمز ارز کرده اند خبر داد و گفت: مسئله استخراج رمز ارزها در سال های اخیر از معضلاتی است که باعث بالا رفتن مصرف برق شده است که با این مراکز برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: با انجام بازدیدهای دوره ای مستمر و دریافت گزارش های ماموران از طریق پایش مصرف مشترکان مشکلی در این زمینه نداریم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: هم اکنون میزان تلفات برق در استان ۱۱ درصد است که از این منظر به میانگین کشوری نزدیک هستیم و تلاش برای کاهش آن به زیر ۱۰ درصد از برنامه های در دست اجرا است.

ناصری گفت: شش هزار و ۶۶۰ دستگاه ترانسفورماتور در ایلام وجود دارد که با ظرفیت حدود یک هزار MVA در مناطق شهری و روستایی استان پراکنده هستند.

وی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و افزایش مصرف در تابستان امسال گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از طریق وزارت خانه ها و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی نسبت به جابه‌جایی ساعت کاری ادارات در فصل تابستان اقدام شد که این رویه باعث شد در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف این مرکز کاهش یابد.

ناصری گفت: هم اکنون صد در صد مناطق شهری و روستایی استان به شبکه سراسری برق متصل هستند و تامین برق این مناطق از طریق ۱۹ پست توزیع می شود.

وی در پایان تصریح کرد: مجموع مشترکان شرکت برق استان ۲۵۰ هزار مشترک است که از طریق ۱۲۵ فیدر توزیع به صورت فشار متوسط در اختیار آنان قرار می گیرد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.