4

ثبت بیش از ۴ هزار واقعه ولادت در ایلام

  • کد خبر : 14343
  • 17 آبان 1401 - 15:56
ثبت بیش از ۴ هزار واقعه ولادت در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;، امروز نجم الدین خسروی مدیر کل ثبت احوال استان ایلام در نشست ثبت وقایع حیاتی استان گفت: میانگین سن طلاق زوج ۳۶/۲۰ و میانگین سن زوجه ۳۱/۴ است. وی افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری میانگین سن ازدواج زوج در استان ۳۱/۲۳ و سن زوجه ۲۶/۳۹ است. مدیر کل ثبت احوال استان […]

به گزارش حادثه ایلام;، امروز نجم الدین خسروی مدیر کل ثبت احوال استان ایلام در نشست ثبت وقایع حیاتی استان گفت: میانگین سن طلاق زوج ۳۶/۲۰ و میانگین سن زوجه ۳۱/۴ است.

وی افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری میانگین سن ازدواج زوج در استان ۳۱/۲۳ و سن زوجه ۲۶/۳۹ است.

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری تعداد ۴۳۷۵ واقعه ولادت به ثبت رسیده که تعداد ولادت شهری در این مدت ۳۱۱۹ رویداد و تعداد ولادت روستایی برابر ۱۲۵۶ رویداد است.

خسروی گفت: در این بازه زمانی تعداد ۱۵۵۹ واقعه وفات به ثبت رسیده است که تعداد فوت شهری در این مدت برابر با ۱۰۷۰ رویداد بوده و وفات روستایی ۴۸۹ رویداد و نسبت جنسی وفات ثبت شده در این مدت ۱۵۳/۹ بوده که این شاخص در مدت مشابه سال قبل ۱۳۹/۱ واقعه بوده است.

وی افزود: کل جمعیت استان ۶۰۷ هزار و ۷۳۵ نفر است که جمعیت شهری ۴۱۴ هزار و ۲۰۹ و جمعیت روستایی ۱۹۳ هزار و ۵۳ نفر است که از این جمعیت ۳۰۹ هزار و ۲۴ نفر را مردان و ۲۹۸ هزار و ۷۱۱ نفر را زنان تشکیل می دهند.

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری به ازای هر ۳/۸ واقعه ازدواج یک واقعه طلاق رخ داده که این نسبت در مدت مشابه سال قبل ۴/۵ مورد بوده است.

خسروی در پایان گفت: استان ایلام ۱۷۴ هزار خانوار دارد و جمعیت بالای ۱۵ سال نیز ۴۶۷ هزار نفر است.

 

انتهای خبر/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.