4

افزایش ۵۱ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان ایلام

  • کد خبر : 14113
  • 11 آبان 1401 - 16:55
افزایش ۵۱ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان ایلام

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۵۱ درصدی وسایل نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی ایلام خبر داد و گفت: از ابتدا فروردین ماه تا پایان مهر ماه سال جاری سه میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۹۲ وسیله نقلیه سنگین در محورهای […]

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۵۱ درصدی وسایل نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی ایلام خبر داد و گفت: از ابتدا فروردین ماه تا پایان مهر ماه سال جاری سه میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۹۲ وسیله نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی ایلام تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری تردد جاده ای در محورهای مواصلاتی بین استانی ایلام ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام بیان کرد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام_چوار با یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۶۳۵ تردد و محور ایوان _اسلام آباد با یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۴۱ بوده است.

چشمه خاور گفت: از ابتدا فروردین تا پایان مهر ماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۷۵۶ وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کرده اند.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۰۷ مسافر با ۱۰۹ هزار و ۹۷۵ سفر جابه‌جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد و تعداد سفر نیز ۲۷ درصد افزایش داشته است.

 

انتهای خبر/ف

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.