3

آخرین مهلت ثبت مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی/ مشمولین فقط امروز فرصت دارند

  • کد خبر : 14104
  • 11 آبان 1401 - 16:13
آخرین مهلت ثبت مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی/ مشمولین فقط امروز فرصت دارند

به گزارش حادثه ایلام;صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی، فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال انجام است و در حال حاضر مدیران مدارس در حال بررسی مستندات و مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی هستند. وی […]

به گزارش حادثه ایلام;صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی، فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال انجام است و در حال حاضر مدیران مدارس در حال بررسی مستندات و مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی هستند.

وی با تأکید بر اینکه بعد از تأیید نهایی معلم مدارک و مستندات وی بررسی می‌شود، افزود: معلمان مشمول رتبه‌بندی فقط امروز برای ثبت مستندات و مدارک خود و تأیید نهایی آن فرصت دارند.

ستاری‌فرد تصریح کرد: با توجه به اینکه فرآیند رتبه‌بندی معلمان باید طبق برنامه پیش‌بینی شده انجام شود و تأخیر در هر بخش موجب تأخیر در اجرای کامل رتبه‌بندی می‌شود، نمی‌توانیم بیش از این برای تأیید مدارک و مستندات معلمان مشمول منتظر بمانیم.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.