2

ساخت ۲۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ایلام

  • کد خبر : 14059
  • 09 آبان 1401 - 23:40
ساخت ۲۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ایلام

به گزارش حادثه ایلام; رضا طاهری روز دوشنبه در آیین واگذاری چند واحد مسکونی مددجویان شهرستان آبدانان بیان کرد: تاکنون ۹۰ واحد از این تعداد تکمیل و به خانواده‌های نیازمند واگذار شده است. وی به ساخت مسکن برای مددجویان آبدانان اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان ساخته می‌شود.وی […]

به گزارش حادثه ایلام; رضا طاهری روز دوشنبه در آیین واگذاری چند واحد مسکونی مددجویان شهرستان آبدانان بیان کرد: تاکنون ۹۰ واحد از این تعداد تکمیل و به خانواده‌های نیازمند واگذار شده است.

وی به ساخت مسکن برای مددجویان آبدانان اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان ساخته می‌شود.وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیاز مسکن مددجویان امداد به حداقل رسیده است، گفت: در صورت واگذاری زمین، امداد آمادگی دارد در کمترین زمان در زمینه رفع مشکل مسکن این خانواده‌ها همکاری کند.

طاهری در شاخص ایجاد فرصت‌های شغلی نیز امداد استان ایلام تاکنون با تحقق ۴۲ درصد برنامه ابلاغی سالیانه نسبت به دیگر استان‌های کشور جایگاه دوم و نیز در زمینه ارائه آموزش‌های شغلی و مهارتی با تحقق ۳۵ درصد برنامه ابلاغی و هدف گذاری شده جایگاه چهارم کشور را دارد.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.