1

ثبت نام سرویس‌های مدارس ایلام در سامانه سپند الزامی است

  • کد خبر : 13994
  • 08 آبان 1401 - 18:07
ثبت نام سرویس‌های مدارس ایلام در سامانه سپند الزامی است

به گزارش حادثه ایلام; سعید هُژبری روز یکشنبه در نشست کارگروه استانی تعیین تکلیف سرویس مدارس اظهار داشت: سامانه سپند یا همان سامانه پایش ناوگان مدارس برای فعالیت رانندگان به عنوان سرویس مدارس راه‌اندازی شده است و طبق دستورالعمل باید تمام فرآیند سرویس مدارس زیر نظر این سامانه انجام شود. وی با بیان اینکه سامانه […]

به گزارش حادثه ایلام; سعید هُژبری روز یکشنبه در نشست کارگروه استانی تعیین تکلیف سرویس مدارس اظهار داشت: سامانه سپند یا همان سامانه پایش ناوگان مدارس برای فعالیت رانندگان به عنوان سرویس مدارس راه‌اندازی شده است و طبق دستورالعمل باید تمام فرآیند سرویس مدارس زیر نظر این سامانه انجام شود.

وی با بیان اینکه سامانه پایش ناوگان دانش آموزی جهت ایجاد آرامش برای اولیای دانش آموزان و ساماندهی مطلوب سرویس مدارس طراحی شده است، ادامه داد: این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مبتنی بر اینترنت، فرآیند حمل و نقل دانش‌آموزان را تسهیل می‌کند.

وی، هدف از برگزاری نشست کارگروه را «شناسایی موانع پیش‌روی سرویس مدارس و ارائه راهکارهای لازم برای رفع آنها» اعلام کرد و افزود: وظیفه اجرای مصوبات کارگروه استانی بر عهده اعضای کمیسیون ماده ۱۸ شهرستان‌ها و استان است که نماینده شهرداری، نماینده والدین و نماینده آموزش و پرورش در این کمیسیون حضور دارند.

هژبری، سلامت اخلاقی، اجتماعی، جانی و روانی دانش‌آموزان در کنار رعایت ضوابط ترافیک شهری را دارای اهمیت زیاد دانست و تاکید کرد: کارگروه استانی مرجع تعیین‌تکلیف سرویس مدارس هستند و بنا به شرایط در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه به دنبال ارتقاء ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستیم، تصریح کرد: موضوع آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که نباید از آن غفلت کنیم.

 

انتهای خبر/ف

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.