3

پرداخت ۷۲۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در ایلام

  • کد خبر : 13903
  • 07 آبان 1401 - 11:43
پرداخت ۷۲۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;سعید رشنوادی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از تسهیلات فرزند آوری توسط بانک های استان خبر داد و گفت: این اقدام از الزامات قانون بودجه است که تاکنون ۷۲۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در استان پرداخت شده است. وی با اشاره به این که ۵۰۰ میلیارد تومان […]

به گزارش حادثه ایلام;سعید رشنوادی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از تسهیلات فرزند آوری توسط بانک های استان خبر داد و گفت: این اقدام از الزامات قانون بودجه است که تاکنون ۷۲۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به این که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در دست اقدام است افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان این میزان متعلق به بانک ملت و ۱۰۰ میلیارد تومان متعلق به بانک ملی برای طرح های پتروپالایش دهلران و پتروشیمی هلیلان است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به این که سیاست دولت کار و کرامت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی است و بهترین جایگزین آن درآمدهای مالیاتی است بیان کرد: در سال جاری ۵۰ درصد درآمدهای مالیاتی در کشور محقق شده است و سیاست وزارت اقتصاد هوشمند سازی درآمدهای مالیاتی و بسته شدن راه های فرار مالیاتی است.

رشنوادی با عنوان این که طبق قانون ۸۰ درصد منابع بایستی مصرف شود ولی در استان ایلام ۱۳۰ درصد منابع بانکی هزینه شده است گفت: بانک های دولتی استان مظلوم واقع شده اند چرا که مصارف آن ها بیشتر از منابع آن هاست.

وی با اشاره به این که هفته گذشته مشکلات دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و امور دارایی استان با وزیر اقتصاد مطرح شده است افزود: یکی از موارد مهم مطرح شده انتقال اداره گمرک از مهران به ایلام بود که در این راستا ساختمانی یرای کارهای اداری گمرک در مرکز استان در نظر گرفته شود.

وی افزود: انتقال پرونده های مالیاتی شرکت های بهره برداری نفت و گاز از استان کرمانشاه به ایلام با توجه به تولید ۹۵ درصد نفت و گاز جز مشکلات مطرح شده با وزیر اقتصاد بود.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات ساختمان بیمه ایران در مرکز ایلام بیان کرد: این مشکل نیز با وزیر اقتصاد مطرح شد و در صورت تامین اعتبار خرید ساختمان جدید در دستور کار قرار می گیرد.

رشنوادی با اشاره به این که گمرک مهران و بانک های دولتی در ایام اربعین نقش مهمی ایفا کرده اند گفت: اربعین یک حرکت بزرگ مردمی بود که در این حرکت عظیم دستگاه های وزارت تابعه امور اقتصادی و دارایی سنگ تمام گذاشتند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: ۷۷۴ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوده که ۶۰۵ میلیارد تومان آن محقق پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: میزان اعتبار اسناد خزانه اسلامی در استان ۵۱۰ میلیارد تومان بوده و صد درصد اسناد در استان پرداخت شده است.

انتهای خبر/ی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.