2

اختصاص ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بیماران خاص ایلامی

  • کد خبر : 13885
  • 05 آبان 1401 - 12:44
اختصاص ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بیماران خاص ایلامی

به گزارش حادثه ایلام;نورالدین رحیمی مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام از اختصاص ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط دولت برای بیماران خاص در قالب صندوق بیماران صعب العلاج خبر داد و گفت: سه دهک اول جامعه بدون مراجعه حضوری به صورت رایگان بیمه شده اند. وی با اشاره به این که استان ایلام اولین […]

به گزارش حادثه ایلام;نورالدین رحیمی مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام از اختصاص ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط دولت برای بیماران خاص در قالب صندوق بیماران صعب العلاج خبر داد و گفت: سه دهک اول جامعه بدون مراجعه حضوری به صورت رایگان بیمه شده اند.

وی با اشاره به این که استان ایلام اولین استانی بوده که در رابطه با نسخه الکترونیکی گام برداشته افزود: سالانه ۲۳۰ میلیارد تومان از طریق بیمه سلامت به بیمه ها پرداخت می شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام بیان کرد: ۳۶۶ هزار نفر در استان ایلام به خصوص در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۷۶ درصد از این افراد به صورت رایگان بیمه شده اند.

رحیمی با عنوان این که یکی از دستاوردهای نظام اجرایی شدن بیمه همگانی در کشور بوده بیان کرد: ۳۷۶ مرکز درمانی در استان با بیمه سلامت در ارتباط هستند که ۹۰ تا ۹۵ درصد هزینه های بستری در بیمارستان های دولتی در بیمه سلامت پرداخت می شود.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.