2

شرارت تروریست‌ها در شیراز قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند

  • کد خبر : 13865
  • 05 آبان 1401 - 9:25
شرارت تروریست‌ها در شیراز قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان‌مان را در حادثه تروریستی شیراز تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه […]

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان‌مان را در حادثه تروریستی شیراز تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.

اینجانب، شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

تجربه نشان می‌دهد دشمنان ایران، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را با خشونت و ترور می‌گیرند.

این شرارت، قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.

سیدابراهیم رئیسی

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.