1

حفظ امنیت و جان مردم خط قرمز نیروهای مسلح جان بر کف است

  • کد خبر : 13892
  • 05 آبان 1401 - 16:44
حفظ امنیت و جان مردم خط قرمز نیروهای مسلح جان بر کف است

به گزارش حادثه ایلام; سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، اظهار داشت: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و […]

به گزارش حادثه ایلام; سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، اظهار داشت: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَالمُنافِقینَ وَاغلُظ عَلَیهِم ۚ وَمَأواهُم جَهَنَّمُ ۖ وَبِئسَ المَصیرُ‌ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آن‌ها سخت بگیر! جایگاهشان جهنم است؛ و چه بد سرنوشتی دارند!

بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری – عربی – غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله‌های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آئین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می‌نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می‌باشد.

 

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.