4

خداحافظی با مدارس کانکسی ایلام تا پایان سال

  • کد خبر : 13828
  • 04 آبان 1401 - 10:50
خداحافظی با مدارس کانکسی ایلام تا پایان سال

به گزارش حادثه ایلام;جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با اشاره به توسعه و تجهیز مدارس گفت: تعداد ۱۲ مدرسه و ساخت ۲ فضا در مرحله پیمان سپاری هستند. وی با اشاره به این که اعتبار ساخت این مدارس ۲۰ میلیارد ریال است افزود: اعتبار ساخت این مدارس از محل […]

به گزارش حادثه ایلام;جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با اشاره به توسعه و تجهیز مدارس گفت: تعداد ۱۲ مدرسه و ساخت ۲ فضا در مرحله پیمان سپاری هستند.

وی با اشاره به این که اعتبار ساخت این مدارس ۲۰ میلیارد ریال است افزود: اعتبار ساخت این مدارس از محل اعتبارهای ملی، بنیاد برکت و افراد خیر تامین و هزینه خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با اشاره به جمع آوری مدارس کانکسی بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته دانش آموزان مناطق عشایری در شهرستان های مهران، هلیلان، ملکشاهی، آبدانان و چرداول در مدارس کانکس مشغول به تحصیل اند.

حمره گفت: تا پایان سال جاری این مدارس احداث و کل کانکس های این مناطق جمع آوری و دانش آموزان در مدارس استاندارد تحصیل می‌کنند‌.

وی با ذکر اینکه این مدارس کانکسی همگی مقطع ابتدایی هستند، بیان کرد: در این طرح مدارس یک کلاسه جایگزین این کانکس ها شده و برای استفاده دانش آموزان احداث می شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.