3

جمع آوری ۲۳ معتاد متجاهر در ایلام

  • کد خبر : 13821
  • 03 آبان 1401 - 21:50
جمع آوری ۲۳ معتاد متجاهر در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ فریدون یاسمی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت:در راستای مطالبات به حق شهروندان و با هماهنگی دستگاه قضایی، طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه‌ها در شهر ایلام به مرحله اجراء گذاشته شد. وی اضافه کرد:این طرح با هدف پیشگیری از وقوع جرایم خرد و پاکسازی پارک […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ فریدون یاسمی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت:در راستای مطالبات به حق شهروندان و با هماهنگی دستگاه قضایی، طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه‌ها در شهر ایلام به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی اضافه کرد:این طرح با هدف پیشگیری از وقوع جرایم خرد و پاکسازی پارک ها و تفرجگاه‌ها به صورت مستمر به مرحله اجراء گذاشته می شود.

این مسئول انتظامی با اشاره به رضایتمندی شهروندان ایلامی از اجرای این طرح، تصریح کرد:معتادان پس از جمع آوری جهت طی مراحل درمان به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ یاسمی ضمن قدردانی از همکاری همشهریان با پلیس، گفت:برخورد با معتادان متجاهر به عنوان یکی از معضلات اجتماعی با جدیدت در دستور کار پلیس است.

وی در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه معتاد متجاهر و یا عرضه کننده مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

انتهای پیام/خبرنگار علی محمدمرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.