3

نمایندگان ایلام خواستار تعطیلی ادارات استان در روزهای پنجشنبه شدند

  • کد خبر : 13744
  • 01 آبان 1401 - 12:24
نمایندگان ایلام خواستار تعطیلی ادارات استان در روزهای پنجشنبه شدند

به گزارش حادثه ایلام;کانال خبری علی اکبر بسطامی روز شنبه با اشاره به دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار ایلام آورده است: تصمیمات مسئولان باید متناسب با مقتضیات موجود و حل مشکلات مردم باشد و بر این اساس نمایندگان مردم ایلام خواستار رسیدگی موضوع لغو تعطیلی پنجشنبه از سوی وزارت کشور شدند. […]

به گزارش حادثه ایلام;کانال خبری علی اکبر بسطامی روز شنبه با اشاره به دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار ایلام آورده است: تصمیمات مسئولان باید متناسب با مقتضیات موجود و حل مشکلات مردم باشد و بر این اساس نمایندگان مردم ایلام خواستار رسیدگی موضوع لغو تعطیلی پنجشنبه از سوی وزارت کشور شدند.

وی از پیگیری موضوع تعطیلی ادارات استان در روزهای پنج‌شنبه توسط مجمع نمایندگان استان و استانداری ایلام خبر داد.

رییس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موج نارضایتی کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی از لغو تعطیلی روزهای پنج‌شنبه در استان اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی ویژه استان، گرمای هوا و مسئله ریزگردها و همچنین تحکیم بنیان خانواده از جمله دلایل لزوم تعطیلی ادارات استان در روزهای پنجشنبه می‌باشد و انتظار داریم این روال کما فی السابق تداوم داشته باشد.

بسطامی یادآور شد: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه با افزایش ساعات کار کارکنان در پنج روز ابتدایی هفته جبران می‌شود و این مسئله نه تنها خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نمی‌کند، بلکه سبب افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد شد.

وی افزود: در دیدار صبح امروز مجمع نمایندگان استان با استاندار ایلام بر لزوم پیگیری ویژه این موضوع از طریق وزارت کشور تاکید شد.

گفتنی است روز گذشته معاون منابع انسانی استانداری ایلام اعلام کرد: با توجه به رای دیوان عدالت اداری و عطف به آن بخشنامه صادره شده از سوی وزیر روزهای پنجشنبه ادارات ایلام تعطیل نیست.

بر اساس این بخشنامه تایم کاری ادارات استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۴۵ و روز پنج شنبه تا ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.