2

اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینۀ احداث پارکینگ های طبقاتی

  • کد خبر : 13626
  • 29 مهر 1401 - 13:48
اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینۀ احداث پارکینگ های طبقاتی

به گزارش حادثه ایلام:اصولا پارکینگهای حاشیه‌ای از مطلوب ترین انواع پارکینگ بوده و از بیشترین تقاضا برخوردار می باشند. یکی از مهمترین راهکارها به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه پارکینگهای طبقاتی اعمال محدودیت در پارکینگ حاشیه ای است. قیمت گذاری مناسب، نزدیک محل ممکن از مقصد، نزدیکترین محل به انجام امورات از […]

به گزارش حادثه ایلام:اصولا پارکینگهای حاشیه‌ای از مطلوب ترین انواع پارکینگ بوده و از بیشترین تقاضا برخوردار می باشند.

یکی از مهمترین راهکارها به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه پارکینگهای طبقاتی اعمال محدودیت در پارکینگ حاشیه ای است.

قیمت گذاری مناسب، نزدیک محل ممکن از مقصد، نزدیکترین محل به انجام امورات از مزایای احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر (محل های پر ترافیک) می باشد.

با احترام به نظرسنجی شما مخاطبین در خصوص تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی، از مهم ترین موضوعات در تحقیقات میدانی این پایگاه خبری می باشد.

از آنجا که در شهر ایلام خودروهای تک سرنشین به میزان زیاد مشاهده می شود و تراکم خودروها در هسته مرکزی شهر و تخلفات ساکن ایستادن ممنوع،پارک دوبل باعث کندی عبور می شود مسئولین را به سمت و سوی احداث پارکینگ، حمایت از بخش خصوصی، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی،خط ویژه تاکسی و اتوبوس جهت تردد آسان مردم سوق می دهد.

اهمیت و ضرورت احداث پارکینگ می تواند در سوانح و تصادفات،کاهش ظرفیت معابر و تقاطع‌ها، آلودگی هوا و آلودگی صوتی تاثیرگذار باشد.

نتیجه:احداث پارکینگ و تغییر رفتار نحوه استفاده صحیح از خودرو در ساعات تراکم ترافیک و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و احداث خط ویژه تردد می‌تواند از ترافیک سنگین شهر جلوگیری به عمل آید، بنابراین انتظار می رود مسئولین مربوطه نسبت به موضوعات مطرح شده اهتمام جدی داشته باشند.

 

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.