4

۲۵ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام اجرایی نشده است

  • کد خبر : 13639
  • 29 مهر 1401 - 14:33
۲۵ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام اجرایی نشده است

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اظهار داشت: ۲۵ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام بلاتکلیف مانده و هیچ گونه عملیات اجرایی برای مصوبات انجام نشده است. استاندار ایلام مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام که اجرایی نشده است و تاکنون […]

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اظهار داشت: ۲۵ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام بلاتکلیف مانده و هیچ گونه عملیات اجرایی برای مصوبات انجام نشده است.

استاندار ایلام مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام که اجرایی نشده است و تاکنون بلاتکلیف باقی مانده‌اند را از تعهدات دو نهاد ستاد اجرایی امام (ره) و بنیاد مستضعفان دانست و گفت: آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام با ۶۴ درصد انجام شده و ۱۱ درصد در دست اقدام و ۲۵ درصد نیز بلاتکلیف است.

بهرام نیا میزان اعتبارات اختصاصی به مصوبات سفر را عنوان و بیان کرد: تاکنون ۴ هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان و از این میزان سهم دولت ۳ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بوده است که معادل ۵۳ درصد اعتبارات مصوبات سفر به استان تخصیص داده شده است.

او پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام را اولویت اول مدیریت ارشد استان ایلام عنوان و بیان کرد: اولویت مجموعه مدیران و تصمیم‌سازان در استان ایلام اجرایی شدن بدون کم و کاست مصوبات سفر است، چرا که اجرای این مصوبات موجب رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید و در نهایت تاثیر آن بر افزایش معیشت شهروندان ایلامی است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.