3

دشمن از راه‌های مختلف برای غارت مغزها تلاش می‌کند

  • کد خبر : 13541
  • 26 مهر 1401 - 10:24
دشمن از راه‌های مختلف برای غارت مغزها تلاش می‌کند

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه شنبه ۲۶ مهرماه در دوازدهمین همایش ملی نخبگان گفت: برای بنده توفیقی است که در این جلسه در جمع نخبگان حضور دارم و از نظرات ایشان استفاده کردم؛ تقاضای بنده این است که بیان دیدگاه‌های نخبگان به این جلسه که […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه شنبه ۲۶ مهرماه در دوازدهمین همایش ملی نخبگان گفت: برای بنده توفیقی است که در این جلسه در جمع نخبگان حضور دارم و از نظرات ایشان استفاده کردم؛ تقاضای بنده این است که بیان دیدگاه‌های نخبگان به این جلسه که سبقه نمادین دارد، محدود نشود.
وی افزود: حتماً ارتباط با نخبگان باید از طریق بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری و از طریق دانشگاه‌ها، وزرای محترم و خود نخبگان حفظ شود و نکات، پیشنهادات و دیدگاه‌های عزیزان حتماً منتقل شود.
رئیس‌جمهور اظهار کرد: امروز اراده جدی برای توجه به دیدگاه نخبگان در دولت وجود دارد تا در عمل ما شاهد یک تحول باشیم؛ این نگاه تحول‌گرایانه که در نخبگان بیش از دیگران وجود دارد، زمینه بسیار خوبی برای تحقق ایده دولت برای انجام تحول در حوزه‌های علمی و به ویژه در حوزه‌های عملکردی، فراهم کرده است.
رئیسی با بیان اینکه ایده بنیاد ملی نخبگان را رهبری معظم انقلاب اسلامی ارائه کردند، گفت: با نظر ایشان این بنیاد شکل گرفت و گام‌هایی در جهت شناسایی نخبگان و حمایت از آنها برداشته شد اما ضمن تقدیر از تمام زحماتی که در ادوار گذشته به ویژه در معاونت علمی ریاست جمهوری توسط آقای دکتر ستاری و همکاران ایشان انجام شد، آنچه که انجام گرفت با آنچه که باید انجام بگیرد، تفاوت دارد.
وی ادامه داد: طبیعتاً با استفاده از تجربیات و اندوخته هایی که تاکنون بوده، باید گام هایی نو و بلندی را برداشت. باید در جهت شناسایی نخبگان و اینکه نخبگی در چیست، کار شود.
رئیس جمهور اظهار کرد: استعدادهای برتر باید به خاطر این نعمت شاکر خداوند متعال باشند، اولین شکر این است که دارنده نعمت بداند که این نعمت از آن خداست و آن را در مسیری که رضای اوست مورد استفاده قرار دهد و همواره خود را مدیون این نعمت الهی بداند.
وی با بیان اینکه دولت با همه امکانات برای رفع مشکلات و نیاز کشور در خدمت نخبگان است، گفت: بسته کامل اتاق عمل را به عنوان یک هدیه برای یکی از کشورهای همسایه بردم و مسئولین آن کشور از تولید تجهیزات اتاق عمل توسط ایران متعجب بودند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز مشکل غارت مغزها را داریم، تاکید کرد: دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند که مغزها را غارت کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.