1

۳۴ مورد گواهی تاییدیه تجهیزات شهربازی در ایلام صادر شد

  • کد خبر : 13434
  • 21 مهر 1401 - 13:35
۳۴ مورد گواهی تاییدیه تجهیزات شهربازی در ایلام صادر شد

به گزارش حادثه ایلام;مهناز همتی اظهار داشت:در شش ماه سال جاری تعداد ۲ هزار و ۴۹۸ مورد بازرسی از مراکز مختلف استان ایلام انجام شده است. مدیر کل استاندارد ایلام گفت: طی بازرسی‌های انجام شده از این مراکز تعداد ۴۰۵ مورد نمونه برداری از تولیدات آنها انجام شده است. وی افزود: همچنین در این مدت ۳۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد […]

به گزارش حادثه ایلام;مهناز همتی اظهار داشت:در شش ماه سال جاری تعداد ۲ هزار و ۴۹۸ مورد بازرسی از مراکز مختلف استان ایلام انجام شده است.

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: طی بازرسی‌های انجام شده از این مراکز تعداد ۴۰۵ مورد نمونه برداری از تولیدات آنها انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد در حوزه‌های مختلف غذایی، شیمیایی و مصالح ساختمانی در استان صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان ایلام اضافه کرد: ۳۴ مورد گواهی تاییدیه تجهیزات شهربازی در سطح استان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده بوده است.

همتی با بیان اینکه در طول شش ماه اول سال جاری ۵۸۳ جایگاه نازل‌های سوخت آنها مورد آزمون قرار گرفته‌اند، گفت: به طور معمول هر نازل سوخت هر ۴ ماه یکبار کنترل می‌شود که طی آن مواردی شامل سالم بودن پمپ بنزین از لحاظ فنی و دقت لیتر تحویلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: بازرسی‌های این اداره کل توسط کارشناسان خبره و متخصص و به شکل سرزده صورت می‌گیرد و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.