2

خط کشی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان ایلام

  • کد خبر : 13416
  • 20 مهر 1401 - 20:35
خط کشی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان ایلام

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: اجرای پروژه لایه حفاظتی (فوگسیل) به طول ۱۷ کیلومتر و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۱۱ کیلومتر در سطح جاده های استان انجام شده است. وی یادآور شد: در بازه زمانی (نیمه اول سال جاری) بیش از […]

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: اجرای پروژه لایه حفاظتی (فوگسیل) به طول ۱۷ کیلومتر و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۱۱ کیلومتر در سطح جاده های استان انجام شده است.

وی یادآور شد: در بازه زمانی (نیمه اول سال جاری) بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده های استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه امسال علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها نیز در دستور کار این‌ اداره کل قرار گرفته است، افزود: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار می‌گیرد همچین امسال علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت و مقاطع از بین رفته رویه راه ها نیز در دستور کار این‌ اداره کل قرار گرفته است.

چشمه خاور ادامه داد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط، کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

وی به آمار تردد مسافر و زائر از مرز بین المللی مهران در نیمه نخست امسال نیز اشاره کرد و گفت: این مدت سه میلیون و ۹۵۷ هزار و ۶۸۱ نفر از این مرز تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران اربعین حسینی (ع) یادآور شد: عملیات بهسازی مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران و پایانه مسافربری شهید حاج قاسم سلیمانی با جدیت انجام شده و برای سهولت در تردد زائران بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در بازه زمانی سه ماهه روکش آسفالت شده است.

انتهای پیام /خبرنگار امیر صفری

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.