5

همکاری محیط زیست و مرزبانی در ایجاد امنیت و حفظ محیط زیست در مرزهای استان ایلام

  • کد خبر : 13383
  • 20 مهر 1401 - 7:06
همکاری محیط زیست و مرزبانی در ایجاد امنیت و حفظ محیط زیست در مرزهای استان ایلام

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام، علیرضا محمدی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست با سرهنگ فرج رستمی فرمانده مرزبانی استان ایلام دیدار وگفت‌ وگو کرد. “علیرضا محمدی” در این دیدار، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: فعالیت ها و اقدامات مأمورین مرزبانی نیروی انتظامی […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام، علیرضا محمدی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست با سرهنگ فرج رستمی فرمانده مرزبانی استان ایلام دیدار وگفت‌ وگو کرد.

“علیرضا محمدی” در این دیدار، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: فعالیت ها و اقدامات مأمورین مرزبانی نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی بسیار مهم و حساس بود و در همه حال، نیروهای مرزبانی به صورت شبانه روز در حال حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: همکاری پاسگاه های مرزی استان خصوصاً پاسگاه های مستقر در محدوده منطقه حفاظت شده کولگ با مأمورین محیط زیست در راستای حفاظت از زیستگاه ها و گونه های جانوری و جلوگیری از تخلفات شکار وصید قابل تقدیر است و انشاالله این همکاری ها و تعاملات تداوم و نیازمند همکاری و همفکری در این زمینه هستیم.

محمدی در خصوص ورود عشایر به منطقه حفاظت شده کولگ گفت: محیط زیست و مرزبانی بر نحوه کنترل عشایر، چرای غیر مجاز و قاچاق دام در این منطقه تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام نیز با بیان اینکه حفظ محیط زیست و حیات وحش بعنوان انفال الهی مهم است بیان کرد: سطح همکاری و تعاملات نیروهای مرزبانی و یگان حفاظت محیط زیست در کمک به حفاظت هر چه بهتر مناطق و زیستگاه ها و امنیت مرزها افزایش خواهد یافت.

سرهنگ “فرج رستمی” با اشاره به وجود ۴۲۰کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق گفت: مرزبانی در نوار مرزی ضمن تأمین امنیت مرز، حافظ محیط زیست بوده و با متخلفین شکار و صید برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در راستای کنترل تردد افراد به منطقه حفاظت شده کولگ، کارت تردد برای عشایر با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست صادر خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار معاون محیط زیست طبیعی، رئیس اداره بازرسی و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام حضور داشتند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.