5

فراجا در خط مقدم است

  • کد خبر : 13334
  • 19 مهر 1401 - 9:26
فراجا در خط مقدم است

به گزارش حادثه ایلام;مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با فرمانده انتظامی استان دیدا و گفتگو کرد. حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: سازمان انتظامی در خط مقدم است. وی افزود: اگر باب شهادت در جاهای دیگر بسته شده اما […]

به گزارش حادثه ایلام;مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با فرمانده انتظامی استان دیدا و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: سازمان انتظامی در خط مقدم است.

وی افزود: اگر باب شهادت در جاهای دیگر بسته شده اما در مجموعه سازمان انتظامی فرصت شهادت وجود دارد و این موضوع به خلوص نیت کارکنان انتظامی برمیگردد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: مردم قدر زحمات نیروی انتظامی را میدانند و در مواقع فتنه این قدردانی جلوه بیشتری پیدا می کند.

وی با اشاره به کتاب “اجاره نشین خیابان الامین” گفت: باتوجه به اینکه نویسنده این کتاب یک فرد ایلامی است می توان از ظرفیت این کتاب در شکل دهی تصویر ذهنی مردم نسبت به ناامنی بهره برد. خواننده این کتاب به وضوح درک می کند که درصورت تضعیف قوه قهریه و دولت مرکزی، چه جنایات و آسیب های جبران ناپذیری متوجه ملت و مملکت خواهد شد.

وی ادامه داد: قدر دان زحمات مجموعه انتظامی کشور هستیم و اعلام می کنیم جامعه مبلغین استان در کنار شما آماده همکاری جهت روشنگری و اقناع افکار عمومی هستند.

نجفی اضافه کرد: درکنار ایجاد امنیت، نیاز است با روی گشاده و صبر با جوانانی که برای آنان گره ذهنی بوجود آمده صحبت و گفتگو صورت گیرد تا اقناع اندیشه و آرامش روانی بر همه اقشار جامعه حاکم شود.

سردار القاصی مهر ضمن تشکر از اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برای ما باعث افتخار است که این مجموعه در عرصه فرهنگی‌فعالیت موثر میکند.

وی افزود: شاید تا قبل از راهپیمایی روز جمعه در ایلام اغتشاشگران در ذهن خود این خیال را میپروراندند که همه با ما هستند، اما وقتی سیل عظیم مردم را دیدند جا خوردند و باحضور مردم درصحنه، آتش فتنه فروکش کرد.

 

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.