4

اخراج دائم یک مدیرکل در ایلام

  • کد خبر : 13371
  • 19 مهر 1401 - 19:56
اخراج دائم یک مدیرکل در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;مهدی اصلانی بازرس کل استان ایلام گفت: یکی از مهمترین ماموریت های مهم سازمان بازرسی، پیگیری پرونده تخلفاتی سال های گذشته است که تا زمان حکم نهایی از سوی محاکم قضایی توسط بازرسان پیگیری می‌شود. وی اظهار کرد: در بازه زمانی نیم سال اول ۱۵ نفر شامل سه نفر رییس اداره و […]

به گزارش حادثه ایلام;مهدی اصلانی بازرس کل استان ایلام گفت: یکی از مهمترین ماموریت های مهم سازمان بازرسی، پیگیری پرونده تخلفاتی سال های گذشته است که تا زمان حکم نهایی از سوی محاکم قضایی توسط بازرسان پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی نیم سال اول ۱۵ نفر شامل سه نفر رییس اداره و هشت نفر کارشناس محکومیت کیفری در دادگاه بدوی و تجدید نظر و چهار نفر رییس اداره و کارشناس (هرکدام ۲ نفر) نیز حکم جلب کیفرخواست به دادرسی داشتند.

بازرس کل استان ایلام اضافه کرد: یک رییس اداره و یک بازرس تنزل پست و یک بازرس هم بازخرید شدند و ۲ رییس اداره هم حکم محرومیت دائمی از انتصاب به پست های مهم و حساس را دریافت کردند و یک مدیر کل سابق و ۲ بازرس هم به طور دائم از کار اخراج شدند.

وی افزود: برای یک مدیرکل، یک معاون، ۱۱ رییس اداره، ۲ شهردار و ۲۳ کارشناس حکم اخطار و توبیخ همراه با درج در پرونده کاری صادر شده است؛ حکم اخطار و توبیخ بدون درج در پرونده کاری برای ۲ معاون، ۱۴ رییس اداره و ۱۳ کارشناس صادر شد و ۲ معاون، ۲ رییس اداره و پنج کارشناس نیز کسر از حقوق شدند.

اصلانی گفت : همچنین برای ۸۴ نفر از مسوولان که طی سنوات گذشته پیشنهاد تعقیب اداری، انضباطی و انتظامی داشته و تخلفات آنها محرز شده بود، در نیمه اول امسال احکام قطعی آنها صادر شده است.

انتهای پیام /س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.