2

کشف ۸۸ راس احشام قاچاق در مرز دهلران

  • کد خبر : 13318
  • 18 مهر 1401 - 19:25
کشف ۸۸ راس احشام قاچاق در مرز دهلران

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ فیض الله آزاد خانی فرمانده هنگ مرزی دهلران گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهم ترین برنامه های مرزبانان است. وی افزود: برخورد با انواع کالاهای قاچاق و فاقد مجوز قانونی از اولویت های این یگان است و تلاش در این زمینه هدفمند، مستمر و کاملا هوشمندانه خواهد بود. فرمانده هنگ […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ فیض الله آزاد خانی فرمانده هنگ مرزی دهلران گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهم ترین برنامه های مرزبانان است.

وی افزود: برخورد با انواع کالاهای قاچاق و فاقد مجوز قانونی از اولویت های این یگان است و تلاش در این زمینه هدفمند، مستمر و کاملا هوشمندانه خواهد بود.

فرمانده هنگ مرزی دهلران با بیان این که مامورین گروهان مرزی ۱۰۷ عین خوش در نقطه صفر مرزی موفق به مهار ۸۸ راس احشام قاچاق شدند گفت: افراد قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب و توپوگرافی منطقه از محل متواری شدند.

سرهنگ آزاد خانی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، مامورین مرزبانی این یگان با انجام گشت زنی های محسوس و نامحسوس و‌اجرای کمین هدفمند موفق شدند در حوزه پاسگاه مرزی چمسری و در نقطه صفر مرزی قاچاقچیان را از هدف شوم خود بازدارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.