2

اعطاء سه روزمرخصی تشویقی به سربازان

  • کد خبر : 13300
  • 18 مهر 1401 - 11:26
اعطاء سه روزمرخصی تشویقی به سربازان

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار”تقی مهری” با تبریک هفته فراجا به  سربازان عزیز کشور که در فرماندهی انتظامی سراسر کشور حافظ جان و مال و ناموس مردم هستند،اظهارکرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای کشور و تقویت بنیه دفاعی کشور همواره در صحنه حضور فعال دارند. […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار”تقی مهری” با تبریک هفته فراجا به  سربازان عزیز کشور که در فرماندهی انتظامی سراسر کشور حافظ جان و مال و ناموس مردم هستند،اظهارکرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای کشور و تقویت بنیه دفاعی کشور همواره در صحنه حضور فعال دارند.

وی با اشاره به شعار هفته فراجا”پلیس خادم مردم،مردم حامی پلیس” وگرامی داشت روز”سرباز” در هفته فراجا بیان داشت:به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور،این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی درسراسر کشور و پلیس های تخصصی ازسه روز مرخصی تشویقی برخوردار می شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور می باشد .

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت : با برگزاری جشنواره در روزهای آتی در سراسر کشور از سربازان نمونه و ساعی در زمینه های فرهنگی ، ورزشی و….به تناسب نوع فعالیت آنان ،تقدیرو تشویق به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/خبرنگار عباس حمیدی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.