3

لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در ادارات ایلام

  • کد خبر : 13282
  • 17 مهر 1401 - 9:27
لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در ادارات ایلام

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: وحدت و انسجام نیروی‌های امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر کشور قابل تقدیر است. وی با اشاره به اینکه دشمن برای اغتشاش در کشور سرمایه گذاری کرده است، افزود: دشمنان برای به هم ریختن نظم در کشور، […]

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: وحدت و انسجام نیروی‌های امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر کشور قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اغتشاش در کشور سرمایه گذاری کرده است، افزود: دشمنان برای به هم ریختن نظم در کشور، پول می‌دهد و نیروی‌های مختلفی را آموزش می‌دهند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: برخی از خواص در حوادث اخیر کشور مثل قضیه حجاب، حرف دشمن را زدند، حرکات و حوادث اخیر در کشور خط دهی از دشمنان بود، در حوادث اخیر خسارت‌هایی وارد شد ولی امنیت جمهوری اسلامی ایران با این تحرکات به خطر نمی‌افتد.

حجت الاسلام بیان کرد: متاسفانه تعدادی از دانش آموزان در حوادث اخیر و اغتشاشات حضور داشتند، این نشان می‌دهد دشمنان در جنگ شناختی روی این قشر کار کنند.

وی تصریح کرد: باید جوانان و نوجوانان را با مسیر انقلاب اسلامی همراه کنیم، باید در جنگ شناختی توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خنثی سازی نقشه‌های دشمنان در جنگ شناختی نیازمند جهاد تبیین است، افزود: باید با تمام توان در بحث‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان کار جهادی کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: اول در ادارات استان ایلام برنامه‌های فرهنگی و تبیینی برای جهاد تبیین و جنگ شناختی اجرا شود.

وی گفت: دشمنی دشمنان با دین ما است، دشمنان پیوسته در حال جنگ هستند تا ما از دین دست برداریم.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: مهمترین بخش برنامه ریزی برای جهاد تبیین، آموزش و پرورش و کلاس‌های درس است که باید از همه اساتید دانشگاهی و حوزه استفاده شود تا باورهای دینی تقویت کنیم.

خبرنگار: سعد حمیدی کیا

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.