5

تقویت همکاری های مشترک در جهت حفاظت هر چه بهتر محیط زیست

  • کد خبر : 13165
  • 13 مهر 1401 - 2:07
تقویت همکاری های مشترک در جهت حفاظت هر چه بهتر محیط زیست

به گزارش حادثه ایلام;”علیرضا محمدی” در دیدار با سردار القاصی مهر ضمن قدردانی از فعالیت های مجموعه انتظامی استان ایلام در ایام اربعین حسینی، از تلاش آنها در حفظ امنیت و آرامش در روزهای ملتهب اخیر نیز قدردانی کرد. وی در ادامه با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست فعالیت های اجرایی و نظارتی […]

به گزارش حادثه ایلام;”علیرضا محمدی” در دیدار با سردار القاصی مهر ضمن قدردانی از فعالیت های مجموعه انتظامی استان ایلام در ایام اربعین حسینی، از تلاش آنها در حفظ امنیت و آرامش در روزهای ملتهب اخیر نیز قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست فعالیت های اجرایی و نظارتی در دو حوزه محیط زیست انسانی و محیط زیست طبیعی دارد بیان کرد: در همه این حوزه ها نیازمند پشتیبانی و همکاری مجموعه انتظامی استان هستیم.

“محمدی” به قرار گرفتن منطقه حفاظت شده “کولگ” در مرز بین ایران و عراق اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه نیروهای مرزبانی با مأمورین یگان حفاظت محیط زیست در این منطقه در حفظ گونه های مختلف جانوری و برخورد با متخلفین شکارچی، قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: ایلام یکی از استان های برخوردار از مواهب الهی از جمله تنوع زیستی با غنای بالادر سطح کشور به شمار می رود که وظیفه ما در مراقبت و حفاظت آن، امری ضروری و حیاتی است.

سردار”القاصی مهر” ادامه داد: کارهای فرهنگی در حوزه حفاظت محیط زیست باعث می شود تخلفات حوزه محیط زیست در جامعه کاهش یابد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و با ایجاد تعامل و همکاری فی مابین، دغدغه ها و مشکلات موجود در زمینه حفاظت از محیط زیست را به حداقل برسانیم.

گفتنی است در ادامه، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام با اهدای گل از تلاش مضاعف نیروهای انتظامی صمیمانه تشکر کرد.

 

انتهای پیام/خبرنگار: امیر صفری

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.