3

دوتابعیتی بودن زاهدی‌وفا تکذیب شد

  • کد خبر : 13113
  • 10 مهر 1401 - 20:34
دوتابعیتی بودن زاهدی‌وفا تکذیب شد

به گزارش حادثه ایلام;عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، ۱۰ مهر) کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز برنامه‌ها و عملکرد محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون قرار داشت. گودرزی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بررسی […]

به گزارش حادثه ایلام;عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، ۱۰ مهر) کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز برنامه‌ها و عملکرد محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

گودرزی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بررسی برنامه‌های و سوابق وزیر پیشنهادی نظرات‌ و اظهارات وی را نیز استماع کردند.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده درباره دو تابیعتی بودن گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرزندان وی، اظهار داشت: ما در این باره از وزارت امور خارجه به صورت مکتوب استعلام گرفتیم و وزارت امور خارجه دو تابیعتی بودن زاهدی‌وفا و فرزندانش را تکذیب کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: در نهایت اعضای کمیسیون با رأی اکثریت، موافقت خود با تصدی وزارت زاهدی‌وفا بر وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام کردند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق استعلام گرفته از وزارت امور خارجه، آقای زاهدی وفا تنها در دوران تحصیلش در خارج کشور حضور داشته است.

پایان پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.