2
خانه دسته‌بندی نشده

انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان در دستور کار ما قرار دارد

  • کد خبر : 13100
  • 09 مهر 1401 - 23:40
انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان در دستور کار ما قرار دارد

به گزارش حادثه ایلام; سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی  شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، در دفاع از امنیت و آرامش مردم زاهدان را  تبریک و تسلیت گفت. وی در این پیام تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی  شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، در دفاع از امنیت و آرامش مردم زاهدان را  تبریک و تسلیت گفت.

وی در این پیام تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می‌دهیم راه مقابله بی‌وقفه با توطئه‌های استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و اجیر شده توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

در این پیام آمده است: شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش محمد امین آذر شکر، سعید برهان زهی ریگی و محمدامین عارفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور زاهدان را به محضر مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، آحاد ملت شریف و مجاهد ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم آنان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر به ویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.

فرمانده کل سپاه با تقدیر از هوشمندی، هوشیاری، بردباری و بصیرت مثال‌زدنی یکایک زاهدانی‌های مومن که همیشه پیرو آموزه‌های پیامبراعظم (ص)  و پاسدار وحدت، اخوت و یکپارچگی بین مذاهب اسلامی هستند، عنوان کرده: از همکاری و همراهی آنان با حافظان امنیت و نظم جامعه در لحظات حساس پس از واقعه تلخ و ناگوار اخیر که دست‌های پلید سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان رژیم تروریست‌پرور آمریکا و دولت جعلی و جنایتکار صهیونیستی در فرماندهی تروریست‌های تجزیه‌طلب و بقایای گروهک خائن، خبیث و تروریستی عبدالمالک ریگی معدوم دیده می‌شود ، خاضعانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

وی در این پیام تصریح کرد: مرزداران واقعی ایران اسلامی در منطقه راهبردی جنوب شرق به واقع شما مرزنشینان عزیز بلوچ و سیستانی هستید که رزمندگان حافظ امنیت به پشتوانه شما ضربات مهلک و ویرانگری را به اردوگاه شیطان و تروریست‌های جلاد و خون آشام در این دیار وارد می‌سازند.

سرلشکر سلامی در پیام خود با تاکید بر اینکه انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم، تاکید کرده است: به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می‌دهیم راه سردار سرافراز شهید حمیدرضا هاشمی و دیگر شهیدان به خون خفته در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه‌های استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و اجیر شده توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

در پایان پیام فرمانده کل سپاه تاکید شده است: به فضل الهی پاسداران انقلاب و بسیجیان دریادل منطقه، متحد و یکپارچه با سایر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی استان که امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می‌دانند، هرگونه تهدید و خطر در این مسیر مبارک را با قاطعیت، صلابت و شجاعت پاسخ خواهند داد.

پایان پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13100
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.