4
امام جمعه ایلام:

فراجا سپر امنیت مردم

  • کد خبر : 13057
  • 08 مهر 1401 - 13:54
فراجا سپر امنیت مردم
امام جمعه ایلام گفت:فراجا سپر امنیت مردم است.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه استان ایلام در خطبه های نمتز جمعه این هفته استان از ایثار نیروهای خدوم فراجا قدردانی کرد.

وی از ایثار حافظان امنیت پرده برداشت و گفت: تعداد مجروحان فراجا در اغتشاش های اخیر بیشتر از آشوبگران بود فراجا سپر امنیت مردم شد و با فداکاری از مجروحیت و کشته شدن مردم عادی جلوگیری کردند.

کریمی تبار گفت:هفته آینده هفته فراجا است این هفته را به نیروهای جان بر کفان و سخت کوشان عرصه نظم و امنیت تبریک می گویم

وی افزود:نیروی که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام و جمهوری اسلامی کرده است ، نیروی که زمان استراحت خود و خانواده را فدای امنیت جامعه می کنند.

امام جمعه ایلام گفت:خیلی زیباست پلیسی که در برخورد با اغتشاشگران با مهربانی و رأفت برخورد کرده بطوریکه در بعضی جاها آمار مجروحین پلیس از اغتشاشگران بیشتر است ،پلیسی که دارای اقتدار ، قدرت و شجاعت است ولی با صعه صدر و گذشت برخورد می کنند این جا تشکر دارد و تقدیر از پلیس است.

وی افزود:پلیس مجری قانون است مدافع امنیت و جمهوری اسلامی هستند تا پای جان از امنیت و ناموس مردم دفاع می کنند ما باید قدردان آنان باشیم

کریمی تبار بیان کرد:از خانواده شهدای نظام ، به ویژه خانواده شهدای فراجا که مظلومانه با دادن عزیزانشان امنیت و آرامش را برقرار کردندصمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.