4

خروج مرغ از استان ایلام ممنوع شد

  • کد خبر : 12914
  • 05 مهر 1401 - 12:43
خروج مرغ از استان ایلام ممنوع شد

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان گفت: جهاد کشاورزی باید بررسی کند که قیمت هر کیلو مرغ برای مرغداری چقدر تمام می‌شود و در این زمینه همه فاکتورها از جمله دارو و نهاده در نظر گرفته شود. وی با قدردانی از دستگاه‌های متولی حوزه اقتصادی استان که در […]

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان گفت: جهاد کشاورزی باید بررسی کند که قیمت هر کیلو مرغ برای مرغداری چقدر تمام می‌شود و در این زمینه همه فاکتورها از جمله دارو و نهاده در نظر گرفته شود.

وی با قدردانی از دستگاه‌های متولی حوزه اقتصادی استان که در راستای معیشت مردم و تامین مواد پروتئینی مردم دغدغه دارند، گفت: در این نشست دغدغه‌های عوامل اتحادیه مرغداران، مسئولان جهاد کشاورزی و مدیران دستگاه‌های متولی شنیده شد و برای تثبیت قیمت مرغ راهکارهایی اتخاذ شد.

استاندار ایلام با تاکید بر حفظ حقوق مردم و مرغدار و حمایت از مرغداران افزود: ۷۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی برای استان کفایت می‌کند و در این راستا لازم است میزان جوجه ریزی استان افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: باید عدالت و انصاف بین اتحادیه و کشتارگاه باشد و اگر انصاف رعایت شود هم کارگران مشغول کار می‌شوند و هم چرخه تولید می چرخد.

استاندار ایلام اضافه کرد: کشتارگاه‌های استان نباید تعطیل شوند و اتحادیه مرغداران با وجود اینکه در مجموعه بخش خصوصی هستند باید به تعهدات خود عمل کنند و سیاستی اتخاذ نمایند که حقوق مصرف کننده رعایت شود.

بهرام نیا با بیان اینکه قدرت مالی عمده مرغداران زیر متوسط است و باید به این قشر توجه ویژه شود، بیان کرد: به دلیل تامین نیاز بازار خروج مرغ از استان ممنوع است.

وی در ادامه گفت: مصرف مرغ روزانه استان ۳۰ هزار تن است که باید کشتارگاه پس از کشتار این میزان را تحویل بازار دهد.

استاندار ایلام افزود: با نظارت جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران، کشتارگاه در اسرع وقت وجه مرغداران را در قبال دریافت مرغ پرداخت کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.