2

هیچ گونه سرقتی در پایانه های مهران طی اربعین رخ نداده است

  • کد خبر : 12819
  • 03 مهر 1401 - 17:53
هیچ گونه سرقتی در پایانه های مهران طی اربعین رخ نداده است

به گزارش حادثه ایلام; حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در بازدید از پارکینگ‌های اربعین و برکت مهران خواستار حفظ و نگهداری وسایل و امکانات در این پایانه‌ها شد و افزود: تمامی آبسردکن ها، کولرها و دیگر تجهیزات با ذکر مشخصات کامل باید صورت جلسه شود و تا پایان هفته تمامی آبسرد کن‌ها در انبارها برای سال […]

به گزارش حادثه ایلام; حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در بازدید از پارکینگ‌های اربعین و برکت مهران خواستار حفظ و نگهداری وسایل و امکانات در این پایانه‌ها شد و افزود: تمامی آبسردکن ها، کولرها و دیگر تجهیزات با ذکر مشخصات کامل باید صورت جلسه شود و تا پایان هفته تمامی آبسرد کن‌ها در انبارها برای سال آینده نگهداری شوند.

وی افزود: تمامی اموال در این پایانه باید توسط اداری و مالی استانداری ایلام ثبت و ضبط شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تنظیف و مرتب شدن پایانه مرزی مهران شد و عنوان کرد: همچنین لازم است تمامی اموال ازجمله آبسردکن‌ها و کولرهایی که مشکل برقی دارند عودت داده شوند.

وی بیان داشت: تمامی اموال در پایانه مرزی مهران باید پس از ثبت و ضبط و صورتجلسه در انبارها نگهداری گردند و نباید هیچ اموالی بدون ثبت و ضبط جابجا شود.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که خوشبختانه در اربعین امسال هیچ سرقتی در پایانه بزرگ اربعین گزارش نشده است، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی، اموال حوزه اربعین خود را پس از ارایه گزارش صورت جلسه با ذکر جزئیات باید نگهداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.