4

بیش از یک هزار واقعه فوت در ایلام به ثبت رسیده است

  • کد خبر : 12791
  • 03 مهر 1401 - 10:31
بیش از یک هزار واقعه فوت در ایلام به ثبت رسیده است

به گزارش حادثه ایلام; محمد علی تقوی مدیرکل ثبت احوال ایلام  در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: امسال در مقایسه با سال گذشته نوزادان بیشتری در استان متولد شده است. وی گفت: در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۱ تعداد ۳ هزار و ۵۱ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که یک هزار […]

به گزارش حادثه ایلام; محمد علی تقوی مدیرکل ثبت احوال ایلام  در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: امسال در مقایسه با سال گذشته نوزادان بیشتری در استان متولد شده است.

وی گفت: در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۱ تعداد ۳ هزار و ۵۱ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که یک هزار و ۵۵۶ مورد پسر و یک هزار و ۴۹۹ نفر نوزاد دختر بوده است.

تقوی افزود: از ابتدای امسال مرگ و میرها نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، تعداد فوتی‌های ثبت شده یک هزار و ۱۱۰ مورد بوده که ۶۷۸ مورد آن مرد و ۴۳۲ مورد زن بوده است.

مدیرکل ثبت احوال ایلام ادامه داد: تعداد ازدواج‌های ثبت شده در پنج ماهه اول سال یک هزار و ۸۴۲ واقعه ازدواج ثبت شده بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷۵ مورد ازدواج کمتر ثبتی اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: از ۴۷۰ هزار نفری که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند، ۴۶۷ هزار نفر کارت ملی خود را دریافت و مابقی در حال صدور هستند.

تقوی اظهار کرد: ۳ هزار نفر نیز تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده‌اند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.