2

انضباط وجه مشترک پلیس و مدرسه/توسعه انضباط اجتماعی نیازمند همکاری آحاد جامعه 

  • کد خبر : 12783
  • 03 مهر 1401 - 8:16
انضباط وجه مشترک پلیس و مدرسه/توسعه انضباط اجتماعی نیازمند همکاری آحاد جامعه 

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “حسین نجفی” در این باره گفت:مدرسه به عنوان نهاد پرورش دهنده ذهن و فکر و بعد از خانواده کار بزرگ تعلیم و تربیت را انجام  می دهد. وی اضافه کرد:انضباط فردی زیربنای انضباط اجتماعی است و دانش آموزان در محیط مدرسه مولفه های انضباط را فرا می گیرند و آماده ورود […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “حسین نجفی” در این باره گفت:مدرسه به عنوان نهاد پرورش دهنده ذهن و فکر و بعد از خانواده کار بزرگ تعلیم و تربیت را انجام  می دهد.

وی اضافه کرد:انضباط فردی زیربنای انضباط اجتماعی است و دانش آموزان در محیط مدرسه مولفه های انضباط را فرا می گیرند و آماده ورود به محیط جدید جامعه می شوند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد:پلیس به عنوان بانی ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در جامعه در مولفه ایجاد انضباط وجه مشترکی با مدرسه دارد و می طلبد تا آموزگاران به عنوان تعلیم دهندگان علم به مولفه انضباط بیشتر توجه کنند.

این مسئول انتظامی انضباط اجتماعی را تضمین کننده امنیت اجتماعی دانست و تصریح کرد: شهروندان با رعایت انضباط اجتماعی و عمل به توصیه های پیشگیرانه پلیس می توانند به ارتقاء امنیت جامعه کمک کنند.

وی در بخش  پایانی سخنانش با اشاره به اینکه پلیس بر آن است تا تمهیدات لازم را با تعامل و مشارکت فراگیر با آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی، در راستای کاهش ناهنجاری های اجتماعی داشته باشد،اظهار داشت: بی تردید ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در لایه های مختلف جامعه در کاهش بزه های اجتماعی نقشی موثر و راهگشا است.

 

انتهای پیام/خبرنگار: علی محمدمرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.