2

افتخار شهدای نیرو انتظامی شهادت در مسیر حفظ ارزش های اسلامی است 

  • کد خبر : 12595
  • 27 شهریور 1401 - 16:44
افتخار شهدای نیرو انتظامی شهادت در مسیر حفظ ارزش های اسلامی است 

به گزارش حادثه ایلام; سردار محمد شرفی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت اظهار داشت:این شهید مدافع وطن و امنیت در یک خانواده مذهبی و انقلابی بزرگ شد و در همان اول جوانی آرزو خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در  پاک‌ترین سازمان یعنی مرزبانی را داشت و بهترین عملکرد درخشان را در این […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار محمد شرفی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت اظهار داشت:این شهید مدافع وطن و امنیت در یک خانواده مذهبی و انقلابی بزرگ شد و در همان اول جوانی آرزو خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در  پاک‌ترین سازمان یعنی مرزبانی را داشت و بهترین عملکرد درخشان را در این سازمان انقلابی از خود نشان داد.

وی افزود:باید گفت این الگوی اسوه اولین و آخرین شهید جمهوری اسلامی ایران نیست ما  تاکنون ۱۳هزار شهید و ۳۲هزار جانباز را با افتخار  تقدیم  این انقلاب نمودیم و این رسالت را تا آخر طی می کنیم و به همه کسانی که قانون را دور می زنند و آماده نیستند به  حریم  خود اکتفا کنند با قاطعیت و بخاطر حفظ امنیت برخورد می کنیم .

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد:سازمان انتظامی یک سازمان پاسخگو و مسولیت گرا است و دارای ماهیت امنیتی است حافظ نظم و امنیت و ناموس مردم است و برای انجام ماموریت و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متوقف نمی شود و تا آخرین قطره خون نسبت به تعهدات سازمانی خود و انقلاب پایبند است.

وی ادامه داد:ما پایبند حفظ امنیت ؛آرامش ؛مقابله با تمامی اشرار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و این مردم هستیم .

سردار شرفی یادآور شد:شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

وی بیان کرد :شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم،  گفت: این عزیزان برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه تعلقات دنیوی پشت پا زدند و هر آنچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطر نشان کرد:اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت استواریکم”رضا  شریفی ” جمعی پلیس مرزبانی کردستان را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهید پرور ایلام عرض نموده  و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدعزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

گفتنی شهید رضا شریفی در تاریخ ۲۴ شهریور امسال در حین پایش نوار مرزی در بانه به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.